Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Millainen oli ensimmäinen rakennuksesi minecraftissa?

Viestiketju osiossa 'Foorumipelit' , käynnistäjänä Haisu sukka, 17.05.2014.

  1. Novahot

    Novahot Something New Melooni

    Viestejä:
    416
    Tykkäykset:
    450
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Pikkupiru_
    Mun eka rakennus oli meren rantaan kaivettu luola, jonka tukin puulla öisin... :D
     
    Starly tykkää tästä.
  2. Starly

    Starly Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    114
    Tykkäykset:
    132
    Pisteet:
    150
    Mc:
    Starly00
    Vaikka tämä viestiketju ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan, ajattelin siitä huolimatta kertoa, millainen oli minun ensimmäinen minecraft rakennelma.

    Se oli puusta ja lasista rakennettu viisikerroksinen "kerrostalo", jossa oli iso sisäpiha. Minulla oli siitä kuva vielä kuukausi sitten, mutta fiksuna menin poistamaan sen... :mad:
    Täytin talon / rakennelman kaikki viisi kerrosta soihduilla, sillä luulin vielä, että zombit eivät voi liikkua / näyttäytyä kun on valoisaa. (ehe :oops:)
    Rakennelmani oli tabletilla, demo versiolla vuonna 2012-2013. (Demo versio ei normaalisti tallentanut mitään, mutta tällä kerralla ihmeellisesti se tallensi ainakin 10 kertaa)
    Rakennelmani oli kyllä aika suuri, ottaen huomioon, että se oli ensimmäinen minecraft rakennelma mitä olin rakentanut.
     
    Viimeksi muokattu: 03.04.2015
  3. Sopuli101

    Sopuli101 MelooniVip - Speciaali Melooni

    Viestejä:
    259
    Tykkäykset:
    275
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Sopuli101
    Korjaa tuo: 2012-2014 :D
     
    Starly tykkää tästä.
  4. Viljaz

    Viljaz Pelaaja Pelaaja

    Viestejä:
    32
    Tykkäykset:
    62
    Pisteet:
    67
    Mc:
    Viljaz
    hmm tammi talo jossa seisoskelin päivät pitkät mutta rikki meni koska zombit ja creeperit :Skype-Swear:
     
  5. Nitrous

    Nitrous beruna mies Melooni

    Viestejä:
    429
    Tykkäykset:
    218
    Pisteet:
    495
    Mc:
    Taikinakulho
    Sellane joku olikse pikku hökkeli maan alla
     
  6. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    Mun eka rakennus oli talo jossa asuun vieläki. Se on tosi iso mutta ulkoota se näyttää pieneltä koska se on rakennettu maan alle siis ei syvälle. Sitä taloa on kyllä grieffattu ja sinne oli laitettu laavaa mutta henkilökunta hoiti homman ja mun eläimiä on tapettu siellä mutta ei enää.