Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Kauanko olet pelannut melondiassa?

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä Kapsu2002, 02.06.2014.

  1. vesitorakka

    vesitorakka Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    31
    Tykkäykset:
    14
    Pisteet:
    27
    Mc:
    -
    2 y kessällä täyteen:Skype-Rock::Skype-Party:
     
  2. Monnine

    Monnine Æ Melooni

    Viestejä:
    796
    Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Noniin. Kuinka kauan nykyään? Jo yli vuosi on mennyt ketjun tekemisestä (ja, noh 2kk edellisestä viestistä)
    Selailin viestiketjua joten huomasin @Pikkupiru_ n tarinan, joten voisi nyt kertoa oman tarinan kun on täällä.

    Helmikuussa 2014 olin juuri ostanut minecraft käyttäjän. Sitä ennen olin vain "seikkaillut minecraft selaimella" (muistaako kukaan minecraft "selainversion"?)
    Kysyin eräältä __XANA__lta hyviä minecraft servereitä. Ensimmäisenä ja viimeisenä hän sanoi että melondia, koska päätin poiketa tällä serverillä. Siellä oli sellainen maanalainen käytävä jossa muistan että jotkut henkilökuntalaiset olivat vaihdelleet ovia rautaisiksi ja puisiksi. Co illa näkyi ainakin @Pootisbird69 ja @ropo3000 ja kulta vipin osto tapahtui 7 päivää täällä pelaamisen aloittamisen jälkeen. No sitten se paikka alkoi kasvaa ja kasvaa ja kohta piti väistellä kuoppia ja rakennuksia.
    Kylää siitä ei kyllä koskaan tullut koska kaikki rakennukset olivat minun, Xanan ja @vihrea_ninja n
    Tekemiä. Sitten syntyi joskus ennen kesäkuuta idea kylästä. Sitten tapahtui kaikkea niinkuin ilmoitustaulu, alamonnila ja kaikki loppui Jailin saamiseen. Olin käyttänyt /back komentoa warp pvpssä. Aloittelijan virhe. Pitkä jaili tuli, ja palasin vasta 3kk päästä. Melondia oli täysin muuttunut.
    Meloonijuhlat olivat tulossa. Ihme kyllä, voitin toisiksi viimeisenä meloonivipin. Sitten jatkui melondian pelaus jouluun ja yli, kuitenkin loppui ennen kesäkuuta, niinkuin aina.
    Sitten paluuni jälkeen olin vihainen resetistä, mutta kaiken pitää muuttua joskus.
    Kuitenkin sain tämän Monnikylä-idean, joka itse asiassa kitmelonin vieressä piti minua melondiassa.
    Sinne keksin kaikkea ja tilasin pelaajien rakennuksia, Kauppakeskuksen, Lentokoneen (en muista nimeä) ja Dalekin.
    Ja nyt olen tässä, kirjoittamassa jotain mai laif esseetä.
    Ja henkilökunta, jos yhden viestin voi siirtää tai voi joskus tulevaisuudessa siirtää, tämän esseen voi siirtää jonnekin yleiseen höpinäketjuun.

    Ja se tärkein asia vihdoin, olen pelannut melondiassa 1 v 8kk.