Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

HλLF-LIFE2

Viestiketju osiossa 'Muut pelit' , käynnistäjänä Erzuli12, 11.01.2015.

?

Haluatko HL3

  1. Kyllä

    66.7%
  2. En

    33.3%
  1. Erzuli12

    Erzuli12 Entisen Safarikylän Omistaja, Hyvästi Melondia Melooni

    Viestejä:
    33
    Tykkäykset:
    60
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Erzuli12
    Kaikki steamin omistajat tietävätkin kyseisen pelin. Peli on Valve Corporationin kehittämä Source -pelimoottorilla toimiva Scifi -peli.

    Täällä voit spoilata juonta, jutella jatko-osista (joita ei koskaan tule), Operation Crowbarista ja siitä kuinka pitkälle olet päässyt ja mitkä pelin versiot sinulla on.

    Olen läpäissyt koko pelin ja olen aloittanut Lost Coast version.


    HALF LIFE 3 TÄNNE!!!
     
    Toadi tykkää tästä.
  2. Samppao2

    Samppao2 Collector Melooni

    Viestejä:
    536
    Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Kaikki half-lifet on tullut jossain kohtaa läpäistyä.
    Ensimmäisen kerran pelasin peliä kaverillani Xboxilla vuonna 2007 tai -08, en muista tarkalleen ja sen jälkeen olen hankkinut HL2:en ja episodit yksi ja kaksi Xbox360:lle ja kaikki Half-lifet tietokoneelleni.
    Black mesaa en ole kertaakaan edes koettanut koska en ensinnäkään ole satavarma miten saisin sen ladattua koneelleni ja toisekseen kun minulla on jo alkuperäinen half-life niin en varmaankaan edes tarvitse sitä.
    Sanon muuten että Lost coast voi olla pettymys sillä sen voisi luokitellla demoksi koska sen läpipelu kestää noin 5-10 minuuttia. Lost coast piti olla osa half-life 2:en tarinaa kappaleiden highway 17 ja sandtraps välissä mutta se poistettiin syystä tai toisesta.

    Voisit selittää hieman että mikä tuo "operation crowbar" on sillä ainakin mitä itse luin tuossa äsken, se on jonkin sortin faniprojekti.
     
  3. Erzuli12

    Erzuli12 Entisen Safarikylän Omistaja, Hyvästi Melondia Melooni

    Viestejä:
    33
    Tykkäykset:
    60
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Erzuli12
    Operation crowbar on se kun valven mailbox spammattiin sorkkaraudoilla ja niiden kuvilla samoin gaben raukan twitter ja facebook spammattiin sorkkarautojen kuvilla
     
    Toadi tykkää tästä.