Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Pokémon TCG

Viestiketju osiossa 'Muut pelit' , käynnistäjänä Samppao2, 20.08.2015.

?

oletko varsinaisesti pelannut Pokémon korteilla?

  1. Kyllä

    2 ääntä
    40.0%
  2. En

    3 ääntä
    60.0%
  1. Samppao2

    Samppao2 Collector Melooni

    Viestejä:
    536
    Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    [​IMG]
    Pokémon kortit. Väitän että jokaisella teistä on tai on ollut näitä.
    Olette hankkineet niitä joko keräilyn, mielenkiinnon, ystävienne tai jonkin muun takia mutta kuinka moni on oikeasti pelannut näillä?
    Itsekkin rakastin kortteja jo pienenä pääasiassa sen takia mitlä ne näyttivät mutta en koskaan osannut pelin sääntöjä ja näin ollen korttini olivat minulla täysin keräilyn takia. Nykyään kortteja onkin jo aika massiivinen määrä...
    Minä tosin opettelin pelin säännöt vasta vähän aikaa sitten ja olen pelaillut vapaa-ajallani niillä ystävieni kanssa. Peli on todella hauska ja tämän takia haluankin tietää mitä kokemuksia teillä on pelistä? Jos ette osaa pelata peliä tai haluaisitte koettaa peliä mutta teillä ei ole vaadittavia asioita (60-kortin pakka, 1 pelin kolikko ja merkit per pelaaja) suosittelen syvästi että koetatte Pokémon TCG onlinea (Saatavilla Macille, PC:lle ja iPadille).

    Tiedän että kyseessä on vain korttipeli eikä videopeli joista yleensä täällä "muut pelit" -osiossa puhutaan mutta mielestäni tämä viestiketju sopi tänne kaikkein parhaiten.
     
  2. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    Olen halunnut pelata Pokemon korteilla mutta mulla ei ole riittävästi kortteja