Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Plugissa auttajat portsareiksi

Viestiketju osiossa 'Muut hakemukset' , käynnistäjänä lolman_fin, 07.08.2015.

?

Auttajat portsareiksi?

  1. Kyllä

    10 ääntä
    66.7%
  2. Ei

    5 ääntä
    33.3%
  1. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Nyttenkin Plug.dj/melondiassa on semmonen 17 henkilöö ja kukaan ei oo portsari tai suurempi rankiltaan ja kun tulee joku MyLittlePony biisi Jonatanilta ja 1 woot ja 10 meh eikä suostu itse skippaamaan... Alkaa se kyllä ärsyttämään. Ja MaijaAho on näköjään ylennetty Portsariksi plugissa. Ajattelin ehdottaa että Auttajat pääsevät halutessaan Plug.dj:ssä portsariksi, mutta saa skipata biisin vain jos yli puolet mehaa tai jotain sen suuntaista.

    Kysely nyt ei käytännössä ole se lopputulos, vaan Pixun mielipide, mutta kysely saattaa vaikuttaa siihen.

    Niin ja myös siksi jos jokin biisi tulee uudestaan, kuten juuri nyt kun lopetin kirjoittamisen.
     
    UnikekoHD, Mrlegostar ja Pakkasukko tykkäävät tästä.
  2. HopsuPvP

    HopsuPvP Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    8
    Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    2
    Mc:
    HopsuPvP
    Kylläh
     
  3. Toadi

    Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

    Viestejä:
    438
    Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Mielestäni erittäin huono idea. Kun miettii mikä on esim auttajan minimi ikä eli 10v. Juuri silloin näitä "mini-jonneja" tulee ja sitten tulee riitaa kun joku skippaa jonkun biisin, koska "liian huono" tai "liian pitkä" ja sitten laittaa jotain jonne dupsteppia pumpumdupduppuum.

    Eli siis itse vastustan tätä ideaa 100 prosenttisesti.
     
  4. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Harvemmin nämä "mini-jonnet" pääsevät auttajiksi. Tunnetkos ketään? Kerro toki. Ja jos käyttää asemaansa väärin nii sit alennetaa.
     
  5. Novahot

    Novahot Something New Melooni

    Viestejä:
    416
    Tykkäykset:
    450
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Pikkupiru_
    Ehdoton EI...

    Auttajia on yllättävän paljon, en tosin tiedä paljon kukakin Plug.Dj palvelua käyttää,, mutta absoluuttisesti huono idea...
    Uskoisin, että tässä takana on se, että SINÄ haluat portsarin plugiin?
    Syy miksi MaijaAho on portsarina plugissa on se, että minä lähdin ja olin ollut hoitamass aplugia. MaijaAho on aktiivinen siellä joten hänet ylennettiin (Hölökunta korjaa jos väärässä)..
     
    maijaaho, Tylsis ja Toadi tykkäävät tästä.
  6. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Osikseen kyllä... Mutta kun plugiin rekisteröidyin niin melkein päivittäin olen siellä ollut (lähiaikoina ei oo päässy) ja noin 7-10% ajasta on ollut joku portsari tai korkea-arvoisempi.
     
  7. Pix3li

    Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

    Viestejä:
    1,950
    Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    Kaikki portsarit ja muut arvot plugissa annetaan vain henkilöille jotka katsomme sitä pestiä osaavan hoitaa. Tämän takia emme anna niitä kaikille auttajille, kun jokainen ei tuolla plugissa käykkään tai tunne koko paikkaa.
     
    Toadi, Tylsis, T4TU_ ja nämä pelaajat tykkäävät tästä.
  8. UnikekoHD

    UnikekoHD tb 2015 :( Melooni

    Viestejä:
    158
    Tykkäykset:
    131
    Pisteet:
    165
    Mc:
    en muista:(
    Hyvä idea, vaikka onkin jo hylätty! Itse pörrään joka päivä plugissa :D