Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Melondialaisten historia

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä emppu200, 17.07.2014.

  1. emppu200

    emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

    Viestejä:
    234
    Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
    Täällä Melondialaiset saa kirjoitta ja kertoa, miten päätyi Melondialaiseksi(jos haluaa). Tämä on vain sen takia että monia varmaan kiinnostaa historianne Melondiassa, ja miten paljon Melondia on muuttunut tässä 2 vuodessa.Tässä omani:

    Löysin Melondian netistä kun
    selasin netistä suomalaisia
    minecraft servereitä. Menin tietenkin heti kokeilemaan.
    Melondiassa oli vielä se vanha hubi,
    se ennen sitä joka oli nyt se
    edellinen(en osaa selittää :D). Menin
    MelonPlayhin, ja parkouriin.
    Pelasin parkouria, ja sit turhauduin
    koska en saanut parkouria läpi :D Lupasin ittelleni etten enää ikinä pelaa parkouria :D. Sit menin meloonicraftiin. Rakensin talon ja s
    e taitaa olla pystyssä vieläkin :).
    Parin viikon päästä ostin Emerald Vipin. Olin niin innoissaan siitä, että pelasin melondiassa melkein 24/7 :D Hain auttajaksi, mutta se hylättiin, koska omistin oman servun ja olin moderaattori monella muulla servulla. Toisen kerran kun hain Auttajaksi, no, sekin hylättiin koska
    , no empä tiiä, siihen ei tullut vastausta ollenkaan. Sitten, servuni kaatui ja erosin moderaattoreistani muilla servuilla. Hain kolmannen kerran auttajaksi ja se vihdoinkin hyväksyttiin. Olin niin innoissani siitä että ostin Melooni Vipin, Melondia rannekkeen ja lahjoitin 2€ melondialle. Mutta sitten tapahtui jotain hirveetä! Keksin tämän viestiketjun ja kirjoitin tämän viestin! Tämä oli Elämäntarinani melondiasta. Kiitos että luit tämän. :)

    EDIT: Muutin aiheen Henkilökuntalaisista Kaikkien pelajien mahdollisuuteen.
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2014
  2. ArviVi

    ArviVi Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    92
    Tykkäykset:
    52
    Pisteet:
    115
    Mc:
    ArviVi
    saanko mäki kirjottaa vaikka en oo henkilökunnas :D
     
  3. emppu200

    emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

    Viestejä:
    234
    Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
    Ihan rauhassa
     
  4. ArviVi

    ArviVi Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    92
    Tykkäykset:
    52
    Pisteet:
    115
    Mc:
    ArviVi
    No löysin melondian vuonna 2012 sillä tavalla että isosiskon kaveri (1santsu1) pelasi melondiassa moderaattorina en pelannut melondiaa paljoa ja sorruin grieffiin ja sain bannit ja lopetin sen. Vuosi tämän jälkeen läysin melondoan uudelleen netistä ja pelasin suht paljon kunnes joku pyysi minua kertomaan serverini ip:n kun kerroi sain bannit. Vuosi tämän jälkeen tulin taas melondiaan pelasin koko joulukuun mutta sen jälkeen lopetin.
    2 kuukautta tämän jälkeen tulin taas melondiaan ja siitä oli tullut maailman paras serveri :D pelasin melondiaa ahkerasti sain viikon pelaajan ja ostin kulta vipin kuulausi vipin oston jälkeen päivitin timanttivippiin ja nykyään melondia on ainoa serveri mitä pelaan minecraftissa. :) (Mä en tiedä miten sain unban)
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2014
  5. Monnine

    Monnine Æ Melooni

    Viestejä:
    796
    Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Eli, kaikki alkoi vuoden alussa. __XANA__ ja @vihrea_ninja kertoivat melondiasta. Muutin __XANAN__ taloon.
    xana teki chestin ja sen jälkeen on tapahtunut kaikenlaista esim. Se kun sain kultavipin, @vihrea_ninja n loputtomat bannit(unbannit aika äkkiä) kaikkea muuta, päivitys timanttivippiin, @vihrea_ninja osti kultavipin.
    Sen jälkeen sain jailauksen enkä pelannut 2-3kk
    UUSI AIKA!
    Kun kuulin meloonijuhlista, palasin melondiaan.voitin meloonivipin.
    Sitten xana kävi melondiassa(ei kovin aktiivinen nykyään)
    19.8. Aloin rakentaa kylää mikä on siellä vieläkin kun en jaksa tehdä hakemusta vaikka siellä on 16 asukasta.
    Sitten alkoi pää-kausi:
    Ostin niin paljon melondian pelaajien päitä ja 7 henkilökunnan päätä että miljoonasta on sadasosa jäljellä ja nyt lopetan tämän koska koneessa on 1% akkua.
     
  6. Serd

    Serd Salainen agentti Emerald

    Viestejä:
    36
    Tykkäykset:
    21
    Pisteet:
    42
    Mc:
    Serd
    Itse rupesin pelaamaan Melondiaa heti julkaisun jälkeen jolloin se oli vielä pieni massaserveri. Sen jälkeen lopetin hetkeksi ja tulin uudestaan ja huomasin että ei olekkaan enää massaserveri.
     
    B1tti, Monnine ja Pix3li tykkäävät tästä.
  7. Pix3li

    Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

    Viestejä:
    1,950
    Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    En oo varma kirjotinkohan jo jonnekkin mutta tarkotus ois kirjottaa romaani (Eiku siis hetkinen minähän en romaaneja kirjota!) Melondian historiasta jossa kerrottas jollain tavalla Melondian syntytarinaa. Aikaa vaan tälle ei oo jääny kun servereitä on pitäny päivittää :D
     
    Miksuli333, SamppaPro, Sopuli101 ja 3 muuta pelaajaa tykkää tästä.
  8. Toad123

    Toad123 Pelaaja Pelaaja

    Viestejä:
    74
    Tykkäykset:
    15
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Toadtoad1
    Mikä on massaserveri?
     
  9. Pix3li

    Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

    Viestejä:
    1,950
    Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    Luultavasti kyseisellä ilmaisulla tarkoitetaan palvelinta josta löytyy lähes samat ominaisuudet kuin monesta muustakin palveimesta ja palvelimelal ei ole mitään ainutlaatuista kuten Melondiassa on nykyään.
     
    SamppaPro tykkää tästä.
  10. Kapsu2002

    Kapsu2002 Moi:) Melooni

    Viestejä:
    335
    Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Alotin melondiassa kun melondiassa oli vain Survival. Olin aivan "noobi" koska olin saanut minen koneelle 1 päivä ennenkuin tulin melondiaan mutta mineä olin pelannut xboxilla jo monta vuotta
     
    Viimeksi muokattu: 16.09.2014
  11. Samppao2

    Samppao2 Collector Melooni

    Viestejä:
    536
    Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Jo monta vuotta? Minecraft on ollut xboxille nyt kaksi vuotta vasta.
     
    B1tti, T4TU_ ja Pix3li tykkäävät tästä.
  12. Kapsu2002

    Kapsu2002 Moi:) Melooni

    Viestejä:
    335
    Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Jaa. Tuntuu vaa et olis ollu enemmän... Mut sain sen sitte heti sillo 9. touokokuuta 2012
     
  13. GamerTheNiksutus

    GamerTheNiksutus Koomassa oleva käyttäjä Pelaaja

    Viestejä:
    71
    Tykkäykset:
    109
    Pisteet:
    165
    Mc:
    Ex-Niksutus
    Itsekkin "muistaakseni" muistan kun sinä joinasit serverille, ja kysyit apua ja jtn että olet pelannut päivän minecraftia :D
     
  14. Toad123

    Toad123 Pelaaja Pelaaja

    Viestejä:
    74
    Tykkäykset:
    15
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Toadtoad1
    Ok
     
  15. Kapsu2002

    Kapsu2002 Moi:) Melooni

    Viestejä:
    335
    Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Joo muistan ekan kerran kun kirjotin chattiin
    Millo tää servu tehtii ja sit sipsi vastas
     
  16. SpiderPig765

    SpiderPig765 Timantti VIP Timantti

    Viestejä:
    29
    Tykkäykset:
    25
    Pisteet:
    42
    Mc:
    SpiderPig765
    Löysin Meloonicraftin joskus 2012-2013. Griefasin ja sain permat ^^ Sitte tuli Melondia. Sama juttu: griefaus ja permat. Ja nyt olisko sitte ollu viime kesänä ostin unbannit ja aloin pelaamaan kunnolla :D Nyt oon pelannu 2-4 kuukautta :)
     
    B1tti tykkää tästä.
  17. Zoel14

    Zoel14 Melooni tähtäimessä! Melooni

    Viestejä:
    55
    Tykkäykset:
    50
    Pisteet:
    115
    Mc:
    Zoel14
    Noh, oisko siit joku 3 kuukautta ku selasin serverilistaa suomalaisista servuista. Sitten katoin sillee "Mikä ihmee melondia" Ja sit tietenki menin kokeilee ja vähän yli viikos pelasin melondiassa niinku sillee 5h päiväs :D Ihanku oisin yhtäkkii räjähtäny pelaa tätä :D Jaah, hoin siin alkuvaihees melkei kokoaja chattiin että "Melondia on paras servu ikinä" Ja kaikki aina valitti että "joo joo" "tiedetään" Sit sain syndelahjaks timuvipin ja viikon pääst siitä päivitin emeraldiin ja kun oli meloonijuhla-alet päivitin melooniin. Oon hakenu kerran auttajaks mut en päässy. Nyt oon sillee "Oon melondias 24/7" Joo voisinki olla jos saisin mut en pysty/saa :D
     
    B1tti tykkää tästä.
  18. Erzuli12

    Erzuli12 Entisen Safarikylän Omistaja, Hyvästi Melondia Melooni

    Viestejä:
    33
    Tykkäykset:
    60
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Erzuli12
    Sain kuulla kaveriltani, Toadilta serveristä 1,3 V. Sitten.
    Rakensimme yhdessä kylää ja ensimmäiset talomme ovat yhä pystyssä!
     
    mikkobo04 ja Toadi tykkäävät tästä.
  19. BestMatson

    BestMatson Emerald Vip Emerald

    Viestejä:
    37
    Tykkäykset:
    20
    Pisteet:
    27
    Mc:
    BestMatson
    Sain kuulla yhdeltä kaveriltani ja menin heti kokeilemaan. Pelasin Vanillaa ja sitten kyllästyin siihen koska menin vähän
    pieleen yksi juttu... No sitten siirryin Meloonicraftiin ja aluksi en edes tiennyt miten pääsi pois paikasta jossa ei voi rakentaa. Sitten kokeilin /warp itää ja se toimi. Rakensin sellaisen ruman mökin mutta alkoi rasittamaan ettei ollut hyvää taloa. Siispä rakensin hotellin ja sinne oman työhuoneen. Kun se oli valmis niin olin silleen: "Mitä tekis?" Mutta sitten sain aatteen että rakentaisin kylän ja se johtui pitkästä tarinasta... En nyt jaksa selittää. Mutta kuitenkin rakensin kylää ja olen vieläkin rakentamassa sitä ja asukkaiden määrä kasvaa kokoajan. (Nyt on 23.)
    Ja siinäpä minun tarina.
     
  20. Apu

    Apu quit w Melooni

    Viestejä:
    116
    Tykkäykset:
    234
    Pisteet:
    285
    Mc:
    dqj
    Joskus kauan kauan sitten etsin mun kaverin kanssa jotain R4ND0M1 servua missä pelailla hetken.
    Vähän ajan päästä kuitenkin huomattiin miten MAHTAVA serveri melondia on.
    Ei kummempaa xD