Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Melondiaan cratet?

Viestiketju osiossa 'Yleinen Melondia' , käynnistäjänä STcrafted, 30.07.2017.

?

pitäisikö melondiaan lisätä "cratet"

  1. Kyllä pitäisi!

  2. Ei pidä!

Results are only viewable after voting.
  1. STcrafted

    STcrafted Timantti VIP Timantti

    Viestejä:
    13
    Tykkäykset:
    1
    Pisteet:
    17
    Mc:
    STcrafted
    Minun mielestä melondiaan pitäisi lisätä "cratet" koska olisi aika kivaa kun sieltä voi tulla mitä vaan! Kertokaa minulle mielipiteenne!
     
    lentsusan tykkää tästä.
  2. mikkobo04

    mikkobo04 Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    98
    Tykkäykset:
    19
    Pisteet:
    47
    Mc:
    David_JohnsonFIN
    Tottakai :D
     
    lentsusan ja STcrafted tykkäävät tästä.
  3. lentsusan

    lentsusan Nököprinsessa Ylläpitäjä

    Viestejä:
    588
    Tykkäykset:
    777
    Pisteet:
    600
    Mc:
    lentsusan
    No siis mitä vaan? niinku kakustaki voi tulla puuhöylä? vähän tarkempia speksejä :D
     
    mikkobo04, Epichuman, Kultsi ja nämä pelaajat tykkäävät tästä.
  4. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Kun tällaisia ideoita ehdotetaan, toivoisin, että niistä kerrotaan tietoa. Sillä et sinä voi olettaa, että kaikki tietävät mitä nämä "cratet" on.


    Mitä äkkiä vilkaisin googlen ihmeellisestä maailmasta, en löytänyt mitään tietoa tästä, en mitään. Olisin toivonut, että olisit edes heittänyt linkin yms.


    Olisin myös kaivannut jotain perusteluja, miksi juuri tällainen pitäisi ottaa käyttöön. Emmehän me nyt ota tietenkään yhtään mitään käyttöön jota ei edes perustella, miksi se olisi tärkeä.


    Keskustellaan uudestaan kun olet kertonut, mitä me tällä tehtäisiin, olen puhunut...
     
    Kultsi tykkää tästä.
  5. STcrafted

    STcrafted Timantti VIP Timantti

    Viestejä:
    13
    Tykkäykset:
    1
    Pisteet:
    17
    Mc:
    STcrafted
  6. Turku

    Turku Tatterin äiti Kulta

    Viestejä:
    45
    Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Turku
    MIX SÄ OOT AINA NIIIIIIIIIIIIIIIIN NEGA TIIVINEN .?


    - Teksti muutettu normaaliksi, Tempnator.
    -TEKSTI MUUETTTTU NORMAALIKSI, HUUUUQO XDDDDDDDDDD
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2017
    AviatorJon tykkää tästä.
  7. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    En mä ole nega___tiivinen. Mä esitän asiat niinkuin ne on.
     
    Epichuman tykkää tästä.
  8. Lezeko

    Lezeko Lezenda Moderaattori

    Viestejä:
    442
    Tykkäykset:
    285
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Lezeko
    Heti ku valvojaks pääsi nii rupesit kuulostaa iha pellelt :D
     
    Vara tykkää tästä.
  9. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Jaa tarkennatko vielä vähän?
     
  10. STcrafted

    STcrafted Timantti VIP Timantti

    Viestejä:
    13
    Tykkäykset:
    1
    Pisteet:
    17
    Mc:
    STcrafted
  11. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Vastaukseni oli lezekolle, niinkuin olisit huomannut, jos olisit lukenut tarkkaan.
     
  12. AviatorJon

    AviatorJon älä lue tätä jos olet ihminen Melooni

    Viestejä:
    141
    Tykkäykset:
    128
    Pisteet:
    150
    Mc:
    AviaEpix
    Vastaa joskus nätimmin. Oon samaa mieltä Huuqon ja Lezekon kanssa. En näe paljoakaan "ystävällisempää" vastausta.

    Anteeksi, jos pilkkasi tämä, mutta kerroinpahan.
     
  13. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Minä en vastannut mitenkään tökerösti. Sanoin niinkuin asia on. Ei ole sinun asiasi puuttua minun käytökseen vaikka tekisin mitä.
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2017
  14. Turku

    Turku Tatterin äiti Kulta

    Viestejä:
    45
    Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Turku
    "Tempnator on yksi niistä harvoista valvojista Tatterin lisäksi, joka käyttää arvovaltaansa huonosti oman egonsa nostattamiseen. Pelaaja ehdotti Melondiaan vain yhtä uutta hauskaa ominaisuutta, ja sitten häntä aletaan hiillostamaan, arvuuttelemaan ja komentelemaan! Jos sä noin paljon nautit esillä olemisesta, nii suosittelen sinulle tulevaisuuden ammatiksi jotain näyttävää roolia, esim. poliisia. En mä vihaa suo, Tatterin lisäksi, vaan haluan kertoa sulle, että ylimielisyys ja arvovallan väärinkäyttö ärsyttää suunnattomasti muita ihmisiä. Arttu Lingmän on hyvä elävä esimerkki.

    PS. Tossa sun "no sanon asiat niinkuin ne on" kommentissasi ei ole mitään järkeä. Koitat tehdä tästä jotain Unbannit Huuqolle 2k17 väittelyketjua väkisin. Ketjun idea oli keskustella crateista eikä alottaa lyttäämään jtn random uutta pelaajaa joista melondialla muutenkin on jo pulaa."
    Lue ylläoleva teksti hiirellä maalaamalla!
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2017
  15. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Sinä nostat tästä nyt täysin itse hirveätä hulabaloota, @Turku .


    Kuulisin toki mielelläni sinulta vielä vähän enemmän perusteluja, miten käytän arvovaltaani "väärin oman egon nostattamiseen". Jos minä kysyn asiasta lisätietoa ja perusteluja, onko se oman egon nostattamista? Ei.


    Minä suhtaudun jokaiseen ideaan avoimin mielin, enkä ole torppaamassa tätäkään. Luettuani asiasta, olen sitä mieltä, että tämä voisi olla ihan mukava uudistus Melondiaan, mutta en usko, että tällä olisi tarpeeksi käyttöä, jotta se kannattaisi.



    Toivoisin myös kuulevani perusteluja seuraavaan lauseeseen: "melondiallamuutenkin on jo pulaa." Muistuttaisin, että Melondia on edelleen yksi Suomen suosituimmista Minecraft-palvelimista.
     
  16. Turku

    Turku Tatterin äiti Kulta

    Viestejä:
    45
    Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Turku
    aika rant ^
    Melondian pelaajamäärä on tippunut 70->20 kahdessa vuodessa :--D. Ei vaadi lisäargumentteja.

    Sitten toi sun ensimmäinen kiistämäsi väitteeni. Mielestäni käytät arvovaltaasi oman egosi nostoon väärin tekemällä itsesi näkyväksi jokaisessa viestiketjussa, aiheuttamalla epäselvyyksiä sekä epätietoisesti haastat riitaa muiden ihmisten kanssa. Kerjäät huomiota, huomiolla tulee tunnetummaksi ja tunnettuna ihmisen ego on tunnetusti suurempi. Valvojana sulla on foorumeilla loistava mahdollisuus tarttua tähän ensimmäiseen väitteeseeni, koska sulla on moderaattorin oikeudet. Ihmiset katsovat suo ylöspäin, koska olet heidän esikuva ja "aikuinen". Riittääkö?
     
  17. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Sinun täytyy kuitenkin huomioida, että koko Minecraftin pelaajamäärä on ollut laskussa, joka vaikuttaa automaattisesti myös Melondian pelaajamäärään.
     
  18. Turku

    Turku Tatterin äiti Kulta

    Viestejä:
    45
    Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Turku
    Ei Minecraftin pelaajamäärä ole missään huimassa laskussa. Pelaajat siirtyvät Pärinään ja Motimaahan, jota te selvästikin haluatte.
     
    mikkobo04 tykkää tästä.
  19. Tempnator

    Tempnator Ex modenaattori Melooni

    Viestejä:
    347
    Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Sä varmaan ymmärrät, että jokaista ihmistä ei voida viihdyttää niiden haluamalla tavalla?
     
  20. Turku

    Turku Tatterin äiti Kulta

    Viestejä:
    45
    Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Turku
    Te tyrmäättee käytännössä kaikki pelaajien ehdottamat ideat. Te oletatte että ketään ei kiinnosta cratet, te oletatte että ketään ei kiinnosta melonz, melonminer, mikään mukaan, ja se ajaa pelaajia yhä enemmän pois Melondiasta. Älä väitä vastaan, kun sä sen itsekin tiedät.