Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Kesäloma 2015!!

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä Niksuuux, 24.05.2015.

?

Onko kesäloma 6/5?

  1. V##un AWESOME! :DD

    4 ääntä
    80.0%
  2. Ei, se on 8/5! :D

    1 ääntä
    20.0%
  1. Niksuuux

    Niksuuux Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    18
    Tykkäykset:
    6
    Pisteet:
    17
    Mc:
    Niksuuux
    Noniin hellurei! :D
    (En löytäny tämmöstä tälle vuodelle niin päätimpä tehdä)

    Kesäloma alkaa pian... Joillakin viimeinen viikko menossa, ja jotkut pirulaiset ovat päässeet jo lomalle? (<- korjatkaa jos olen väärässä)

    Minulla alkaapi viimeinen viikko koulussa. Mutta asiaan!

    Mitäs aiot tehdä kesälomalla?

    Itse aion vaa ottaa rennosti, elää mökkielämää ja silloin tällöin käväistä melondiassa...
    Tottakai CQC Back Alleylle olis reissu tiedossa... Samoin kun uusien varusteiden hankkiminen.. Näin harrastukseen liittyen :D

    Sun vuoro!
     
  2. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Oispa mökki D: tai ees jollai kaverilla... no ei ny iha lähikaveripiiris oo kellää... No olikoha mulla joku ulkomaanmatka tiedos... en oo iha varma mut ois aika awesomee ku en oo ku Ruotsis käyny ulkomailla. No lähinnä muute kavereide kaa hengailuu ja Melondias pelailuu välil ja sit mummulle meen jossai vaihees varmaa viikoks-kaheks ku niil o iso piha mis voi pelata kaikkee eeppistä ja mukavat naapurit ;) :D
     
    Niksuuux tykkää tästä.