Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Hakisin Auttajakas jos on vapaa. Kirjoittaja: zXNookkuXz

Viestiketju osiossa 'Muut hakemukset' , käynnistäjänä zXNookkuXz, 02.07.2015.

  1. zXNookkuXz

    zXNookkuXz Pelaaja Pelaaja

    Viestejä:
    1
    Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    2
    Mc:
    zXNookkuXz
    Moro oon zXNookkuXz haen auttajaks.
    ___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___-
    Oon 12v poika ja haen auttajaks, sillä tykkään auttaa muita ja pidän servusta! :meloonisiivu:
    ___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___-
    Olen pelannut servulla:meloonisiivu: jo kauan ehkä 1 vuoden jo ja oon pelannut mineä jo kauan oon alottanu ehkä joskus 1.5.2 mailla :).
    ___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___-
    Kokemuksesta sellaista että oon opiskellut plukineja jo kauan ja tiiän aika hyvin mitä tarttee auttajana tietää. Olen ollut jo muutamassa servussa ns. auttajana jos ymmärrtä mitä tarkoitan.
    ___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___-
    Pystyn olla aktiivinen jos haluan ja oon kyvykäs auttamaan jos multa sitä pyydetään!
    ___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___---___-
    Ps. Kiitos että luit hakemukseni :Heart:
     
  2. MacJorma

    MacJorma Hyvien menneitten aikojen raunio Emerald

    Viestejä:
    235
    Tykkäykset:
    209
    Pisteet:
    385
    Mc:
    MacJorma
    Da faq is this? Nyt on kyllä erikoinen hakemus.
     
    Huuqo ja Toadi tykkäävät tästä.
  3. Starly

    Starly Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    114
    Tykkäykset:
    132
    Pisteet:
    150
    Mc:
    Starly00
    Taas kerran, väärä viestiketju. Et ole myöskään tainnut lukea ehtoja, mitkä pitäisi täyttää päästäkseen auttajaksi. Näitä on muun muassa; ontimessa yli 24 tuntia, vähintään emerald vip sekä suuri tietämys Melondiasta.

    Sitä paitsi, tämä hakemus olisi kuulunut listassa seuraavaan viestiketjuun nimeltä henkilökunta-hakemukset. Hakemus hylätään todennäköisesti heti. Suosittelisin lukemaan hakemus-ehdot.
     
    Toadi tykkää tästä.
  4. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Juu ja jos nyt ostat sen emerald vipin eka ja sit teet hakemuksen, niin pidä huoli että olet kirjoittanut oikein, eli lue kerran-kaksi läpi.
     
    JarPe, Monnine ja Toadi tykkäävät tästä.